Tiedotteet

Vaalijalan viestintähanke etenee hyvää vauhtia

Vaalijalan tunnettuutta parantava viestintähanke on edennyt syksyn aikana suunnitellusti. Pääpaino on ollut ymmärryksen lisäämisessä: mitä Vaalijalan eri sidosryhmät, kuten henkilöstö ja asiakkaiden omaiset ajattelevat ja odottavat? Mitkä asiat ja arvot ovat Vaalijalan ytimessä? Millä erotumme muista toimijoista ja puhuttelemme suurta yleisöä?

 

Syksyn aikana olemme määritelleet viestintähankkeen tärkeimmiksi kohderyhmiksi tunnettuuden luomisessa suuren yleisön, päättäjät ja potentiaaliset työntekijät. Nyt laadimme Vaalijalan viestintää ohjaavaa strategiaa ja vaikuttavaa kampanjasuunnitelmaa. Nämä esitellään tammikuun puolivälissä johtoryhmälle. Kampanjan yleissävy on positiivinen ja rohkea. Myös rekrytointiviestintä saa oman suunnitelmansa. Näistä kuulette lisää ensi vuonna.

 

Kiitos vielä kaikille, jotka vastasitte henkilöstökyselyyn rekrytointiviestinnästä - annoitte meille paljon hyviä ajatuksia ja ideoita!

 

Terveisin Avidly Oyj:n Anna ja Annukka

  • 10.12.2018